Betaalmethoden

Je bestelling betalen, hoe werkt dat? Hieronder vertellen wij hoe je de bestelling kunt betalen en oplossingen voor de meest voorkomende betaalproblemen. Voor overige vragen kun je ons het best bereiken via info@merinolove.nl.

De verschillende betaalmethoden

Betalen van je order kan bij ons veilig en eenvoudig met de verschillende betaalmethoden. Je hebt de keuze uit de volgende veilige en snelle betaalwijzen:

✔ iDeal
✔ Paypal
✔ Visa / Mastercard
✔ Mistercash / Bancontact
✔ Sofortbanking

Via je winkelwagen kom je op de betaalpagina waar je een keuze kunt maken uit deze betaalmethoden. Via onze betaalprovider Pay.nl betaal je aan Stock Today BV (eigenaar van de webshop).

FAQ’s over het bestellen & de verzending

Ja dat kan! Je kan deze optie tijdens het afrekenen van je order aanvinken en selecteren. Voor een overzicht van mogelijke afhaalpunten verwijzen we je door naar de website van PostNL.

Bij een bestelling boven de €35 zijn de verzendkosten gratis. Bij een kleinere bestelling worden er verzendkosten in rekening gebracht.

Bij een levering aan een huisadres in Nederland zijn de verzendkosten €4,95 en naar België zit dit op €6,25.

Geen zorgen, we helpen je graag! Stuur ons een mail op info@merinolove.nl met jouw bestelling.

Ook zakelijke bestellingen kunnen op deze manier worden voldaan.

Bestellingen binnen Nederland die voor 15:00 uur op een werkdag zijn geplaatst, ontvang je meestel binnen 2 tot 3 werkdagen. Voor België geldt een langere levertijd, houd rekening met 3 tot 4 werkdagen.

Heb je vragen over de status van je bestelling? Mail of bel ons dan gerust!

Ja tuurlijk! Wat leuk dat je vanuit het buitenland een bestelling wil plaatsen.

We helpen en denken graag met je mee. Neem even contact met ons op en dan kijken we naar de mogelijkheden!

Ja! Iedere bestelling krijgt een tracking code. Zodra de bestelling is aangemeld bij de vervoerder wordt deze code gegenereerd en naar het door jou opgegeven e-mailadres verzonden. Met deze code kun je online je verzending volgen en zien wanneer de levering plaats zal vinden op: https://www.postnl.nl/ontvangen/post-ontvangen/track-en-trace/

 

Wanneer je een bestelling of een deel hiervan hebt geretourneerd en deze voldoet aan onze retourvoorwaarden dan krijg je het aankoopbedrag vergoed. Als het geretourneerde artikel door ons toedoen niet volstond, vergoeden wij ook de gemaakte retour verzendkosten.

Als een artikel geretourneerd wordt zonder dat wij aantoonbaar in gebreke zijn, dan zal een deel van de retour verzendkosten voor eigen rekening komen. Het te ontvangen bedrag wordt binnen drie werkdagen teruggestort op de rekening die gebruikt is bij de oorspronkelijke aankoop. Kijk voor meer informatie op onze retourpagina.

Staat jouw vraag er niet tussen? Wij zijn altijd dichtbij om je te helpen! Neem via hier contact met ons op.